Mzdy a personalistika

Dokonalý přehled o financích nepotřebují jen živnostníci a podnikatelé, ale zcela jistě se jedná o téma důležité také pro zaměstnance. Poskytneme komplexní servis v personální a mzdové oblasti především živnostníkům, malým a středním firmám a startupům. Zvládneme i mzdy pro společnosti s více než 50 zaměstnanci.

služby

Mzdová a personální agenda & Poradenství

Pomůžeme vám při uzavírání smluv, při nástupu a odchodu zaměstnance, zpracujeme vám mzdy a výkazy. Vyřídíme kompletně komunikaci s úřady a pojišťovnami. Poskytujeme poradenství v mzdové i personální oblasti. Máme dokonalý přehled o zaměstnaneckých benefitech a jejich daňových dopadech. Veškerou mzdovou a personální agendu dokážeme vyřizovat on-line.

Pojištění

Tvorba přihlášek a odhlášek jednotlivých zaměstnanců k zdravotnímu a sociálnímu pojištění.

Kvartální výpočet zákonného pojištění odpovědnosti za zaměstnavatele.

Evidence

Zpracování evidence pracovní doby a dovolených. Evidence pracovních smluv a dohod o provedení práce.

Zpracování a evidence mzdových listů, zápočtových listů důchodového pojištění.

Mzdy a daně z příjmů

Zpracování mezd zaměstnanců, včetně měsíčních přehledů odvodů na sociální a zdravotní pojištění, vyhotovení výplatních pásek a platebních příkazů na mzdy a jejich odvody. Zhotovení ročního vyúčtování daně z příjmů zaměstnanců.

Pracovní neschopnost

Zpracování ošetřovného a pracovních neschopností zaměstnanců.

Smlouvy a dohody

Konzultace v oblasti pracovních smluv, dohod o provedení práce. Posouzení souběhu pracovních smluv a OSVČ u zaměstnanců.

Zaměstnanecké benefity

Návrh vhodných zaměstnaneckých benefitů a jejich konkrétní dopady.

Zástup při kontrole

Zastupování klientů při kontrole na zdravotních pojišťovnách a správě sociálního zabezpečení.

Individuální poradenství

Poradenství dle individuálních potřeb klienta, případně propojení s našimi partnery.

Mzdy a personalistika

Dokonalý přehled o financích nepotřebují jen živnostníci a podnikatelé, ale zcela jistě se jedná o téma důležité také pro zaměstnance. Poskytneme komplexní servis v personální a mzdové oblasti především živnostníkům, malým a středním firmám a startupům. Zvládneme i mzdy pro společnosti s více než 50 zaměstnanci.

služby

Mzdová a personální agenda  & Poradenství

Pomůžeme vám při uzavírání smluv, při nástupu a odchodu zaměstnance, zpracujeme vám mzdy a výkazy. Vyřídíme kompletně komunikaci s úřady a pojišťovnami. Poskytujeme poradenství v mzdové i personální oblasti. Máme dokonalý přehled o zaměstnaneckých benefitech a jejich daňových dopadech. Veškerou mzdovou a personální agendu dokážeme vyřizovat on-line.

Pojištění

Tvorba přihlášek a odhlášek jednotlivých zaměstnanců k zdravotnímu a sociálnímu pojištění.

Kvartální výpočet zákonného pojištění odpovědnosti za zaměstnavatele.

Evidence

Zpracování evidence pracovní doby a dovolených. Evidence pracovních smluv a dohod o provedení práce.

Zpracování a evidence mzdových listů, zápočtových listů důchodového pojištění.

Mzdy a daně z příjmů

Zpracování mezd zaměstnanců, včetně měsíčních přehledů odvodů na sociální a zdravotní pojištění, vyhotovení výplatních pásek a platebních příkazů na mzdy a jejich odvody. Zhotovení ročního vyúčtování daně z příjmů zaměstnanců.

Pracovní neschopnost

Zpracování ošetřovného a pracovních neschopností zaměstnanců.

Smlouvy a dohody

Konzultace v oblasti pracovních smluv, dohod o provedení práce. Posouzení souběhu pracovních smluv a OSVČ u zaměstnanců.

Zaměstnanecké benefity

Návrh vhodných zaměstnaneckých benefitů a jejich konkrétní dopady.

Zástup při kontrole

Zastupování klientů při kontrole na zdravotních pojišťovnách a správě sociálního zabezpečení.

Individuální poradenství

Poradenství dle individuálních potřeb klienta, případně propojení s našimi partnery.

spolupráce

Jak vypadá spolupráce s námi

Jasná domluva

Na začátku spolupráce je vždy na míru stanovená domluva o rozsahu služeb, typu komunikace, způsobu výměny dokladů, a další.

Uzavření smlouvy

Po ustanovení domluvy následuje závazná kalkulace našich služeb a uzavření smlouvy.

Přístupy

Dojde k zřízení přístupů do nasmlouvaných aplikací.

Zahájení spolupráce

Zahájíme spolupráci a dle domluvy a včas zpracujeme všechny nasmlouvané výstupy.

Zastoupení na úřadech

Konzultace a zastupování na úřadech řešíme individuálně na základě vzájemné dohody.

V souladu s předpisy

Mzdovou a personální agendu vykonáváme vždy v souladu s aktuálními předpisy a zákony.

spolupráce

Jak vypadá spolupráce s námi

Jasná domluva

Na začátku spolupráce je vždy na míru stanovená domluva o rozsahu služeb, typu komunikace, způsobu výměny dokladů, a další.

Uzavření smlouvy

Po ustanovení domluvy následuje závazná kalkulace našich služeb a uzavření smlouvy.

Přístupy

Dojde k zřízení přístupů do nasmlouvaných aplikací.

Zahájení spolupráce

Zahájíme spolupráci a dle domluvy a včas zpracujeme všechny nasmlouvané výstupy.

Zastoupení na úřadech

Konzultace a zastupování na úřadech řešíme individuálně na základě vzájemné dohody.

V souladu s předpisy

Mzdovou a personální agendu vykonáváme vždy v souladu s aktuálními předpisy a zákony.

Máte zájem o spolupráci?

Chcete znát konkrétní cenu, za kterou vám zpracujeme mzdovou či personální agendu? Rádi vám připravíme nezávaznou cenovou nabídku.

reference

Co o nás řekli klienti

Simona a Petra se vždy bezchybně a včas starají o zpracování DPH a daně z příjmu. Jsou vždy k dispozici a ochotné srozumitelně a jasně vysvětlit i ty nejsložitější účetní otázky. Mohu se na ně kdykoliv spolehnout, což mi dodává klid a jistotu, že mé podnikání stojí na pevných základech. Jejich podpora je pro mě neocenitelná.

PETR TOMAN
drobný živnostník podnikající v zemědělství

Od počátku našeho podnikání, kdy jsme zakládali módní salon a e-shop s luxusním dámským oblečením, byla účetní ze SIMPET finance naší neocenitelnou oporou. Pomohla nám s veškerým papírováním při založení firmy a nyní se stará o kompletní účetnictví. Její schopnost řešit problémy a přizpůsobovat se změnám v legislativě nám dodává jistotu, že je naše účetnictví v nejlepších rukou.

Tereza Válková
jednatelka about studio s. r. o.

Na účetních ze SIMPET finance oceňuji zejména jejich letité zkušenosti a schopnost mít nadhled i v náročných situacích. Během naší dlouhodobé spolupráce jsme prošli mnoha složitými obdobími, včetně fúze podniku, covidové krize, finančně napnutého rozpočtu a různými kontrolami od úřadů. Naše účetní vždy dokázaly provést naši firmu skrze všechna úskalí a vyřešit jakoukoli výzvu k mé naprosté spokojenosti.

Lukáš Roupec
majitel restaurace a penzionu Sokolnice

S účetní firmou SIMPET finance spolupracuji řadu let a mám jen ty nejlepší zkušenosti. Díky jejich odborným radám a podpoře jsem se z malého živnostníka vypracoval až k založení společnosti Hlinaři s. r. o. specializující se na stavební práce. Nejvíce oceňuji, že se postarají o veškerou administrativu a papírování, což mi umožňuje plně se soustředit na podnikání. Veškeré účetní záležitosti jsou řešeny rychle a bez průtahů.

Ondřej Adamský
jednatel společnosti Hlinaři s.r. o.

Od začátku naší spolupráce se paní Simona a její firma osvědčily jako neocenitelná podpora pro naše podnikání. Pečlivě a přesně zpracovávají DPH, kontrolní hlášení a daňové přiznání k dani z příjmu. Jedním z největších přínosů je jejich schopnost postarat se o veškeré papírování ohledně zaměstnanců, včetně zpracování mezd. Díky této spolupráci se můžeme plně soustředit na růst a rozvoj naší sítě kaváren.

Adem Ibraimi
jednatel Cafe Casa Mia

Petra mi pomohla se založením firmy a jako nezkušeného podnikatele mě provedla všemi nástrahami podnikání. Petra i Simona mají skvělý přehled, perfektně se doplňují a dokážou se navzájem zastoupit. To nám dodává klid, že naše účetnictví je vždy v dobrých rukou. Díky jejich skvělé práci je vedení účetnictví i naše podnikání doslova brnkačka. Holkám se vždy dovoláme, ať už potřebujeme cokoliv.

Jaroslav Gremmel
jednal společnosti Grem-mont s. r. o.

Jsme výrobní firma specializující se na cyklistické oblečení s 40 zaměstnanci, a efektivní a kvalitní účetnictví je pro nás klíčové. Když účetní ze SIMPET finance převzaly naše účetnictví, rychle provedly interní audit a dosáhly výrazného zlepšení. Účtování bylo pozvednuto na vyšší úroveň, což nám umožňuje lépe a rychleji se rozhodovat v obchodních záležitostech. Děkujeme SIMPET finance za vynikající služby a těšíme se na další úspěšnou spolupráci.

Martin Roupec
jednatel společnosti EUROMODA spol. s. r. o.

V naší organizaci se občas stává, že potřebujeme zpracovat doklady na poslední chvíli, což může být pro mnohé účetní firmy problém. Nicméně, SIMPET finance vždy flexibilně a rychle reaguje, což je pro nás klíčové. Tým SIMPET finance je nejen profesionální, ale i velmi ochotný a přátelský, což činí z naší spolupráce příjemnou zkušenost. Pokud hledáte účetní firmu, jednoznačně doporučuji SIMPET finance s. r. o.

Petr Palla
předseda spolku Cyklo park Morava

Profesionální účetní služby firmy SIMPET finance s.r.o. využívám od začátku svého podnikání a nemohu být spokojenější. Vždy rychle reagují, jsou komunikativní, mají dobře organizovanou dokumentaci a transparentní procesy. Přesně rozumí mým potřebám a poskytují cenné rady, jak se posunout vpřed i v komplikovaných obchodních situacích. Vynikající služby, které vřele doporučuji.

Jaroslav Novák
OSVČ
Copyright © 2024 SIMPET finance s.r.o.  | Vytvořilo reklamní a grafické studio NEOSTYLE | GDPR | Cookie Policy